W czasach pandemii, kiedy większość z nas pracuje zdalnie, bardzo ważne jest zorganizowanie dla siebie przestrzeni, w której tę pracę będziemy wykonywać. W domowym biurze powinien być utrzymany porządek, aby w razie potrzeby ukrócić proces poszukiwań ważnych dokumentów. Powinny znaleźć się tu także miejsce na niezbędne, biurowe przedmioty. Czego nie może zabraknąć na home office?
Przybory do pisania
Poza ergonomicznym biurkiem i krzesełkiem dostosowanym do wzrostu istotne jest wyposażenie się w artykuły papiernicze, które ułatwią wykonywanie zawodowych obowiązków w domu. Nawet jeśli podczas pracy większość czasu spędzamy na komputerze, w zasięgu ręki powinniśmy mieć przybory do pisania. W razie konieczności zanotowania ważnej informacji, numeru telefonu, czy sporządzenia na boku notatek, odgrywają one kluczową rolę.
Długopis, pióro, czy zakreślacz powinny znajdować się na biurku. W jakiego rodzaju długopisy najlepiej zainwestować? Postawmy na produkty lepszej jakości, np. długopisy dobrej marki, których nie będziemy musieli wymieniać co kilka tygodni.
Oprócz niebieskich i czarnych akcesoriów do pisania, które są niezbędne podczas wypełniania dokumentów i różnego rodzaju formularzy, warto mieć pod ręką również długopisy kolorowe, które służą do podkreślania ważnych informacji (podobną funkcję pełnią markery zakreślające), czy wpisywania w kalendarz terminów spotkań.
Sprawdź: https://www.pasazbiurowy.pl/dlugopisy-13112-k
Karteczki samoprzylepne
Skoro długopisy znajdują się na czołowym miejscu listy drobiazgów, których nie może zabraknąć w home office, drugą pozycję zajmują karteczki samoprzylepne. Oczywiście, notatki możemy sporządzać w zeszycie lub kapowniku. Za każdym razem, jednak gdy poczujemy potrzebę sięgnięcia do nich, będziemy zmuszeni do otwierania i kartkowania notatnika.
Dużo lepszym i bardziej praktycznym rozwiązaniem są karteczki samoprzylepne. Z jednej strony gładkie, z drugiej wzmocnione paskiem kleju, dzięki czemu można przytwierdzać je do widocznych miejsc, np. ekranu komputera, tablicy korkowej, czy szafki, która znajduje się na wysokości naszego wzroku.
Karteczki samoprzylepne to również znakomita opcja dla osób pracujących kreatywnie, np. marketingowców lub copywriterów. Pomysły, które szybko wpadają do głowy, równie błyskawicznie trzeba zapisywać na papierze. W tym celu stosuje się miniaturowe kartki z paskiem kleju po jednej stronie.
Spinacze i zszywki
Wiele osób narzeka na brak zdolności organizacyjnych lub tendencję do bałaganiarstwa. Drobne, proste urządzenie, które pozwoli utrzymać ład na biurku to… zszywacz. Dzięki niemu zepniemy kartki w jeden plik papierów. Nieco bardziej staroświeckim sposobem, ale nadal praktykowanym, jest używanie spinaczy. Ten metalowy, zagięty w odpowiedni kształt drucik to sprytny gadżet codziennego użytku powszechnie stosowany w biurach. Podobnie jak zszywka, służy do spinania kartek. Jak więc widać, niewiele potrzeba, aby w domowym biurze utrzymać jako taki porządek.